Читателски коментари (за „Музиката и другите изкуства “ от Гео Милев)

  • 1. myliteraryquestion (15 ноември 2022 в 11:34)

    тези дни ме питаха защо питам толкова често „Какво е това?“, Питах за нещо, което на мен ми прилича на опитът Гео Милев да бъде сложен в ролята на Фауст (на Гьоте), този attempt/опит е видим онлайн, даже в youtube, с два клипа, Гео Милев | Монолог на Агента към „Иконите спят“ и Монолог на Гео Милев, не зная дали сте ок с оценките по литература, но следващия след Хамлет монолог, тъй като при Шекспир явно отговорът беше, не това не е шекспир, и не може да отговаряш на това „действащо лице“ или този, който прави монолога, с Шекспир, и след като това не е Шекспир, защото аз познавам твърде добре Шекспир, заради преводачът му който е, както и аз, jewish person, и за това ние знаем Шекспир строфа по строфа, това е понеже Шекспир е труден автор, особено за превеждане, и понеже моят Шекспиров отговор към монологизиращия беше посрещнат с присмех, такъв присмех е характерен само за Фауст, много съжалявам но тези монолози в youtube са страшни, и аз за това от 2 месеца питам какво е това, какво е това, защото Фауст е страшен, значенията при него са страшни и страховити, както и нещата на които е способен, сега ако прочетете Фауст на Гьоте ще разберете, че точно за такива монолози става дума и те са страшни, както и опитът на един герой, Вагнер, хм, да разговаря в Гьотевия Фауст със самия него, понеже всички останали за Фауст са… извинете „изчезнали“ и „духове“, това е доста страшното при Фауст, че той би посегнал и на най-скъпото, и говори с поетични слова към Луната и т.н., но би посегнал и на това, ето това е проблемът на Фауст,

    но аз след като се опитах да се говоря с този монологизиращ, който е и идол на мнозина, заради това усещане за „изчерпване на знанието“, неговата прекомерна достъпност, достъпност на дипломи и всякакви знания, това е състояние на обществото от една страна, и на „интернет“, но също и парадоксално, че someone reached to this scary ways, получава одобрението на това общество и то до там, че да включат такива монолози при Гео Милев,

    аз чета Гео Милев от преди, още преди появата на Уилям като принц, и също преди тези видими социални промени, тоест още след социализма, когато Гео Милев можеше да бъде четен като комунистически поет, но също така и четен с литературни анализи, аз не мисля, че при Гео Милев имаше такива „проблеми“ в интерпретацията, или образа на поета, дори имиджа, вече, защото като стигне това до youtube става и имидж, Гео Милев не само има имидж, но заради тези царски проблеми, той е търсен автор, това значи, че много го четат, други пишат за поезията му, но други започват да приличат на него, или вече да изглеждат като „представяне“ на автора в настоящето, или почти като самият той, тъй като това Ive seen only with troubled to extend authors, and rarely with those respected, although probably both, аз liked to fight this interpretation, but instead it came with its all evil, like наистина Шекспир е за предпочитане, дори в по-остри реплики, заедно с монолозите при Шекспир, в сравнение с Гьоте, Фауст, но в действително е вярно, че само германците спират тези ексцесии на предателството, Фауст наистина дотолкова се изправя срещу всичко, че отива и по-далеч от обикновените предателства на хм Юда, както те смятат, че това са. Вместо това Фауст обича нещата, но те просто не са, тях ги няма, това е един залязващ свят на ужаса, в който има красота, обаче липсва справедливост. Аз не зная как това се преодолява, но поне си мисля, че трябва да има някакво разбиране в смисъла на консенсус по отношение на автора Гео Милев, който струва ми се е преводач също на Шекспир (както и Валери Петров, Нисим), не мисля, че е позволено имиджа на Фауст да се наслагва върху имиджа на Гео Милев, това със един залязващ свят и т.н., наистина е неподходящо за ГМ, а и наистина не мисля, че е редно представящи го индивиди да вървят и третират зле своите герои и техния свят!

    Ето това исках да ви посоча, плюс, че с Фауст разговаря само Вагнер, както и в музиката само Вагнер третира темата за Фауст, а пък за военните това е и война, тъй като Вагнер е военен композитор, съжалявам.

Само регистрирани потребители могат да дават коментари.